Prečo potrebujete profesionálne logo?

Nezaradené
Prečo potrebujete profesionálne logo?

Logo predstavuje najvýraznejší vizuálny symbol firmy. Vytvára imidž firmy a firemnú identitu, ktorou sa firma odlišuje od konkurencie. Patrí k najdôležitejším prvkom reklamy a marketingu. Okrem toho vytvára celkový dojem a ešte mnoho viac. Poďme sa spolu bližšie pozrieť na to, prečo je profesionálne logo pre Vašu firmu a podnikanie také potrebné.

Prvý dojem

Je prvý dojem dôležitý? Každopádne je. O ľuďoch Vám prvý dojem prezradí veľa a rovnako je to aj s logom. Logo je vstupnou bránou, ktorá vytvára prvý dojem nie len u Vašich zákazníkov ale rovnako aj u Vašich dodávateľov a obchodných partnerov, ktorí sa niekedy už na základe prvého dojmu rozhodnú, či s Vami chcú uzavrieť obchod a dlhodobo spolupracovať.

Dôvera a stabilita

Budovanie značky a imidžu dodáva Vašej firme na sile a posilňuje dôveru u zákazníka. A dôvera sa vypláca. Ak Vaše logo pôsobí profesionálnym dojmom, dôvera sa automaticky a nenútene buduje hneď od začiatku. Zákazníci s veľkou pravdepodobnosťou nadobudnú pocit, že Vaša firma a aj Vy, ste dôveryhodní a féroví. Nemusíte mať biznis založený „since 1908“, investícia do identity to plne vykryje. Jasná identita navodí u klientov pocit dôvery a stability.

Priláka nových zákazníkov

Pekné a kreatívne logo inšpiruje Vašich klientov uzatvoriť s Vami zmluvu alebo nakúpiť vo Vašom obchode. Možno to nebude hneď ale Vaše logo sa ľudom vryje do pamäti a v správnom čase vyvolá u zákazníka asociáciou s Vašimi produktami alebo službami kdekoľvek bude. Vaša firma už totižto predtým ukázala zákazníkovi svoju skvelú tvár. Rovnako je pre mnoho klientov dôležitým kritériom pre kúpu taká spoločnosť, ktorá je jasne definovaná a imidžovo vyzerá skvele. Dobré logo nemusí prilákať len nových zákazníkov. V prípade, ak hľadáte pre Vašu spoločnosť kapitál, Vaše šance získať investora sa prudko zvýšia.

Odlíši Vás od konkurencie

Listujete v zoznamoch a vidíte nespočetné množstvo spoločností. Ktoré spoločnosti Vás oslovia viac? Áno správne. Tie, ktoré majú logo. Odlíšenie sa logom od konkurentov je pre potenciálneho klienta rozhodujúce. Preto je dôležité ešte pred tým ako sa rozhodnete zveriť profesionálom svoju identitu, pozrieť sa na logá konkurencie a uistiť sa, že predstava, ktorú o novom logu máte je jedinečná. Predstava, ktorá sa zhmotní a pomôže Vám vyniknúť medzi ostatnými.

Udrží zákazníkov

Samozrejme, že poskytovanie kvalitných služieb je kľúčové. Ale čo sa stane, ak príde konkurencia „s naleštenými kamiónmi a vyobliekanými zamestnancami“? Konkurencia s profesionálnym vzhľadom, ktorá bude ponúkať rovnako kvalitné služby? Nesmiete dovoliť, aby vznikla takáto situácia. Nesmiete dovoliť, aby Vám konkurencia odlákala zákazníkov. Výborné logo postavené na pevných základoch nedovolí, aby Váš zákazník vyskúšal firmu, ktorá je niekde blízko Vás za rohom.

Predstavte si ako na stretnutí namiesto diktovania e-mailu/ tel.čísla podávate vizitku s krásnym logom.

Navodí dojem profesionality

Profesionalita znamená to, že svoju prácu vykonávate vysoko odborne, efektívne, zodpovedne, dôsledne, s plným nasadením a zároveň aj s istotou. V prípade, ak máte kreatívne logo nie len na svojej vizitke, zákazníkom to napovedá, že ste rovnako skvelý a profesionálny aj v tom, čo robíte. Nudné, neatraktívne, prípadne žiadane logo vyjadruje neschopnosť a neznalosť, znižuje v očiach Vašich zákazníkov nie len Vašu dôveryhodnosť, ale aj dôveryhodnosť vo Vaše produkty alebo služby.


Chcete profi logo bez kompromisov?